Monday 26 September 2022

NJË FOTO QË FLET SHUMË

"Dy njerëz, nga më të sinqertët që kam njohur, dy profesionist nga më të përkushtuarit ndaj njerzve, vlerave dhe profesionit, ndodhen këtu bashkë në një çast pune, duke realizuar një intervistë për gazetën lokale "Pararoja" të Gjirokastrës. "


nga: Ëngjëll  SERIANI
Gjirokastër

 Kjo fotografi e arkeologut të njohur, e të ndjerit Prof Dhimosten Budina dhe xhaxhait tim gazetarit Delo Serjani (që e paça sa malet), më jep vazhdimisht një ndjesi e kënaqësi të veçantë. 

Dy njerëz, nga më të sinqertët që kam njohur, dy profesionist nga më të përkushtuarit ndaj njerzve, vlerave dhe profesionit, ndodhen këtu bashkë në një çast pune, duke realizuar një intervistë për gazetën lokale "Pararoja" të Gjirokastrës. Dallohet fare qartë kënaqësia e Prof. Budinës për t'i rrëfyer gazetarit zbulimet e tij arkeologjike në pjesen e kompleksin e banesave me peristil të qytetit antik të Antigonesë, që sot funksionon dhe menaxhohet si park kombëtar arkeologjik. 

 

Ekspeditat dhe studimet e Prof. Dhimosten Budinës nuk ka marrë asnjëherë vlerësimet e merituara për atë punë titanike lidhur me fushatat e gërmimeve arkeologjike dhe studimet shkencore që ai realizoi në Antigone me përkushtim gjatë një periudhe prej afro 25 vjetësh.

 

Të njëjtën ndjesi më përciell edhe prezenca e njeriut tim të dashur, gazetarit, mësuesit dhe regisorit Delo Serjani. Edhe puna dhe perkushtimi i tij në gazetarinë e shkruar, në arsim si mësues letërsie dhe si organizator i veprimtarive kulturore, teatrit dhe estrades amatore të fshatit "Asim Zeneli", asnjëherë nuk morën vlerësimin e merituar. Mandej, për ironi të një realiteti absurd, të inferioritetit të të paaftëve dhe të smirës së tyre, Delon e përjashtuan edhe nga radhët e partisë së punës. 

 

Shpresoj shumë që ndoshta një ditë studimet dhe ligjeratat shkencore të Profesor Budinës, të cilat janë kopjuar dhe kanë shërbyer për mbrojtje titujsh shkencor prej shumë arkeologëve pasardhës, t'i shikoj një ditë të përmbledhura në një botim dinjitoz nga Instituti Albanologjik, Ministria e Kulturës, Akademia e Shkencave, universitet, apo edhe nga institucione të tjera që e kanë për detyrë këtë gjë.

 

No comments:

Post a Comment